Публікація:
Методика фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сунь Лінян

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації актуалізовано проблему фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Розкрито сутність, зміст і компонентну структуру фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін; визначено критерії, показники і рівні сформованості означеного феномена; розроблено методи, прийоми, засоби підготовки майбутнього вчителя музики, здатного до фахового самовдосконалення у власній музично-педагогічній діяльності.
The thesis is actualized the problem of professional self-development of future music teachers in the process of conducting and choral disciplines. The essence, content and structure of professional self-improvement component of future music teachers in the process of conducting and choral disciplines; the criteria, indicators and levels of definite phenomenon; the methods, techniques, means of training future teachers of music, capable professional self-improvement in their own musical and educational activities.

Опис

Ключові слова

майбутній вчитель музики, фахове самовдосконалення, диригентсько-хорова підготовка, інтеграція, поетапна методика, future music teacher, professional improvement, conducting and choral training, integration, phased methodology

Бібліографічний опис

Сунь Лінян. Методика фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Сунь Лінян ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 247 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By