Публікація:
Ідея врахування індивідуальних особливостей учнів у вітчизняній та зарубіжній педагогічній спадщині XVII - XX ст.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Панішева, О. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статтті розглянуто ґенезу ідеї особистісно орієнтованого навчання. Проаналізовано погляди класиків вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки 17-20 століть, які покладені в основу сучасних шкільних реформ.
In article the history of formation of idea personality the focused training is considered. Sights of classics of native and foreign pedagogical thought 17-20 centuries taken as a principle of modern school reforms are analysed.

Опис

Ключові слова

педагогічна спадщина, особистістно зорієнтоване навчання, врахування індивідуальних особливостей учнів, диференціація, профільне навчання, Pedagogical heritage, personality -focused training, differentiation, profile training

Бібліографічний опис

Панішева, О. В. Ідея врахування індивідуальних особливостей учнів у вітчизняній та зарубіжній педагогічній спадщині XVII - XX ст. / О. В. Панішева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 70-73.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By