Публікація:
Суб’єктивність учителя початкової школи як умова реалізації педагогічного співробітництва

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Матвієнко, О. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті досліджено теоретико-методологічні підходми підготовки майбутніх учителів початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями. Звертається увага на те, що головною умовою реалізації педагогіки співробітництва у практиці сучасної школи є особистість учителя, а конкретніше − його суб'єктність. Доведено, що суб'єктна позиція вчителя є діяльнісною проекцією суб'єктності у взаємодії, спілкуванні та відносинах, у які вступає особистість.
Статья посвящена исследованию теоретико-методологическим подходам подготовки будущих учителей начальной школы к субъект-субъектному взаимодействию с учениками. В статье обращается внимание на то, что основным условием реализации педагогики сотрудничества в практике современной школы является личность учителя, а именно его субъектность. Доказано, что субъектная позиция учителя это проекция субъектности в деятельности, взаимодействии, участие в которых принимает личность.
This article explores theoretical and methodological approaches of training of primary school teachers concerning subject-subject interaction with students. Attention is drawn to the fact that the main condition for implementing collaborative pedagogics into practice of modern school is a personality of a teacher, specifically – his individuality. It is proved that the subjective position of a teacher is activity-projection of subjectivity in interaction, communication and relationships the personality deals voith.

Опис

Ключові слова

суб'єктивність, вчитель початкової школи, суб'єкт-суб'єктна взаємодія, педагогічне співробітництво, суб'єктність педагога, субъективность, учителя начальных классов, предметно-предметное взаимодействие, взаимодействие учителей, субъективность учителя, subjectivity, primary school teachers, subject-subject interaction,, teacher collaboration, teacher subjectivity

Бібліографічний опис

Матвієнко, О. В. Суб’єктивність учителя початкової школи як умова реалізації педагогічного співробітництва / О. В. Матвієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 99-105.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By