Публікація:
Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Даренський, В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуті стратегії вик­ладання філософських дисциплін, зокре­ма, принцип подолання "інтелектуально­го провінціалізму" на основі культури "історико-філософської діалогіки". Ви­значений цільовий принцип філософської освіти, яким має бути розбудова "онто­логії індивідуальності" на основі актуа­ лізації свідомого самовизначення студента у смисложиттєвих цінностей.
The philosophy teaching at the higher education system is analyzed in the given article. In particular, the principles of "dialogue" as a remedy to reduce a so-called "intellectual provincialism" are elaborated. The main principle of philosophy teaching is defined as developing the "ontology of individuality". It is pointed out that self-determination of a student in a context of universal spiritual experience would be defined as a sense of philosophy teaching.

Опис

Ключові слова

стратегії вик­ладання філософських дисциплін, "інтелектуальний провінціалізм", "історико-філософська діалогіка", philosophy teaching at the higher education system, "intellectual provincialism", "dialogue"

Бібліографічний опис

Даренський В. Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти / В. Даренський // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 297-308

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By