Публікація:
Структура професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Коваль, В. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті досліджується сутність професійної компетентності майбутніх учителів-філологів та розкривається її структура, яка включає наступні ключові компоненти: соціальну, комунікативну, інформаційну, предметну, полікультурну компетентності, особисті якості вчителя, компетентність самоосвіти і саморозвитку, компетентність продуктивної творчої діяльності тощо.
В статье исследуется сущность профессиональной подготовки будущих учителей-филологов и раскрывается ее структура, которая включает следующие ключевые компоненты: социальную, коммуникативную, информационную, предметную, поликультурную компетентности, личные качества учителя.
The article examines the nature of professional competence of teachers, philologists and reveals its structure, which includes the following key components: social, communicative, informative, , objective, multicultural competence, personal qualities a teacher competence self-education and self- competence, competence productive creative activities and etc.

Опис

Ключові слова

компетентність, компетенція, компетентность, компетенция, competence, competence

Бібліографічний опис

Коваль В. О. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога / В. О. Коваль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - . Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 105-108

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By