Публікація:
European studies of social innovations in higher education : cognitive principles of social cohesion development

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Nesterova, Marja

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто Європейські студії політик соціальних інновацій в освіті: громадянська освіта, когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано зв’язок громадянської освіти, соціальної згуртованості та трансверсальних компетенцій. У статті окреслено основні практичні завдання щодо імплементації європейських студій Європейської політики освітніх соціальних інновацій в український освітній простір.
The article considers the European policies studies of social innovation in education: civic education, cognitive principles of social cohesion, transversal competences development and perspectives of their implementation in the educational dimension of Ukraine. Connections between civic education, inclusivity as social cohesion and transversal competences development have been shown. The article outlines the main practical tasks in the implementation of the principles of European educational policies and their cognitive bases in the Ukrainian educational dimension.

Опис

Ключові слова

когнітивні практики, освітній простір, соціальна згуртованість, трансверсальні компетенції, cognitive practices, educational space, social cohesion, transversal competences

Бібліографічний опис

Nesterova, M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development / M. Nesterova // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 28-33.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By