Публікація: Освітні подорожі як спосіб мобільності та соціокультурної комунікації майбутніх фахівців туристичної галузі
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Кудрик, Катерина Олександрівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім.М. П. Драгоманова
Анотація
В статті представлений компонент змістовності професійної підготовки
спеціалістів туристичної сфери. Автор проводить соціально-філософський аналіз
сутності соціальної мобільності і освітніх подорожей та показує, що опорна функція освіти найбільш яскраво представлена у зростанні ефективності реалізації соціальної мобільності потенційних засобів за допомогою спеціальних навчальних закладів,сертифікації діяльності, освітньої діяльності та акцента на сомоосвіту.
В статье охарактеризован знаниевый компонент содержания профессиональной подготовки специалистов туристической сферы. Автор проводит социально- философский анализ сущности социальной мобильности и образовательных путешествий и показывает, что опорная функция образования на и более ярко проявляется в повышении эффективности реализации социальной мобильности потенциальных каналов с помощью специальных учебных заведений, профессионализации и сертификации деятельности, образовательной деятельности, акцента на самообразование.
This article deals with the characteristics of the knowledge component of the contents of the professional training of the specialists in the touristic field. The author conducts the socialphilosophical analysis of the essence of social mobility and educationaltravel, and shows that the supporting function of education is most evident in the effectiveness increase of social mobility potential channels realization by means of the network of special educational establishments, the professionalization and certification of activity, educational qualifications and thresholds, the emphasis on self-education.
В статье охарактеризован знаниевый компонент содержания профессиональной подготовки специалистов туристической сферы. Автор проводит социально- философский анализ сущности социальной мобильности и образовательных путешествий и показывает, что опорная функция образования на и более ярко проявляется в повышении эффективности реализации социальной мобильности потенциальных каналов с помощью специальных учебных заведений, профессионализации и сертификации деятельности, образовательной деятельности, акцента на самообразование.
This article deals with the characteristics of the knowledge component of the contents of the professional training of the specialists in the touristic field. The author conducts the socialphilosophical analysis of the essence of social mobility and educationaltravel, and shows that the supporting function of education is most evident in the effectiveness increase of social mobility potential channels realization by means of the network of special educational establishments, the professionalization and certification of activity, educational qualifications and thresholds, the emphasis on self-education.
Опис
Ключові слова
освіта, освітня підтримка, підтримка функції освіти, соціальна мобільність, освітні подорожі, социальная мобильность, образовательные путешествия, образование, образовательная поддержка, поддержка функции образования
Бібліографічний опис
Кудрик, К. Освітні подорожі як спосіб мобільності та соціокультурної комунікації майбутніх фахівців туристичної галузі / К. Кудрик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 6: Історичні науки : сборник научных трудов / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 12. - С. 246-252
