Публікація: Принцип діалогізму як одна з основ гуманізації змісту літературної освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
Слоневська, І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво "Майстер-клас"
Анотація
Розглядаються можливості становлення діало
гового мислення особистості у предметному полі літературного навчання. Вважаючи останнє
необхідною складовою сучасної гуманітарної освіти, автор акцентує увагу на принципі діалогу як методологічній засаді, що сприяє становленню діалогового мислення особистості.
The article examines the possibile ways of forming the dialogical thinking in the subject field of literature study. Regarding literature as a key component of humanitarian education, the author makes an emphasises on dialogical prin ciple as a methodological ground, which further formation of the dialogical thinking of a personality.
The article examines the possibile ways of forming the dialogical thinking in the subject field of literature study. Regarding literature as a key component of humanitarian education, the author makes an emphasises on dialogical prin ciple as a methodological ground, which further formation of the dialogical thinking of a personality.
Опис
Ключові слова
принцип діалогізму, гуманізація, літературна освіта, literature study, humanization, literature study
Бібліографічний опис
Слоневська І. Принцип діалогізму як одна з основ гуманізації змісту літературної освіти / І. Слоневська // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 179-187
