Публікація:
Психологічні особливості засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Виходцева, Ольга Анатоліївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дисертацію присвячено розгляду проблеми засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти. Процес засвоєння інформації охоплює наступні взаємопов’язані етапи: сприймання матеріалу, його розуміння, запам’ятовування, зберігання та актуалізацію – відтворення та використання в діяльності (навчальній та професійній). Провідним фактором ефективності засвоєння навчального матеріалу та центральною ланкою процесу засвоєння знань виступає розуміння інформації, яка опрацьовується.
Problems of mastering of text information of students of high pedagogical schools view at the dissertation. The processes of learning include next steps: perception of material, understanding, remembering, preservation and actualization – reproduction and utilization for action. All of there steps are linking. The main factor of efficient learning and central stage of mastering is understanding of information.

Опис

Ключові слова

засвоєння, інформація, текст, розуміння тексту, когнітивні операції опрацювання тексту, діалогічна взаємодія з текстом, mastering, information, text, understanding of text, cognitive processing of text, dialogical cooperation with a text

Бібліографічний опис

Виходцева, Ольга Анатоліївна. Психологічні особливості засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Виходцева Ольга Анатоліївна ; наук. керівник Чепелева Наталія Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 194 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By