Публікація: Блочно-модульна система формування фахової майстерності викладачів мистецьких дисциплін
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Козир, А.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Анотація
В статье раскрыты особенности блочно-модульной системы подготовки будущих
преподавателей художественных дисциплин. Её составными выступают: адаптационно-
направленный, верификационно-компетентносный, экспертно-оценивающий, акмеологически-прогностический блоки.
У статті розкриті особливості блочно-модульної системи підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. Її складовими виступають: адаптаційно- спрямований, верифікаційного-компетентнісний, експертно-що оцінює, акмеологическое-прогностичний блоки.
У статті розкриті особливості блочно-модульної системи підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. Її складовими виступають: адаптаційно- спрямований, верифікаційного-компетентнісний, експертно-що оцінює, акмеологическое-прогностичний блоки.
Опис
Ключові слова
блочно-модульная система обучения, блочно-модульна система навчання, block-modular training system, профессионально- ориентированная подготовка, професійно-орієнтована підготовка, professionally-oriented training, персонологическая модель, персонологічна модель, personological model
Бібліографічний опис
Козир, А. В Блочно-модульна система формування фахової майстерності викладачів мистецьких дисциплін / А. В Козир. - С. 100-105
