Публікація: Перспективи впровадження віртуальної та доповненої реальності у фізичне виховання здобувачів освіти
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова
Анотація
У статті розглядаються сучасні можливості використання технологій віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності у фізичному вихованні здобувачів освіти. Аналізуються особливості застосування означених технологій у навчальному процесі, спрямованому на розвиток рухових навичок, покращення координації та мотивації студентів. Виокремлено засади підвищення зацікавленості здобувачів освіти завдяки інтерактивному зворотному зв’язку та зануренню у тренувальні умови з імітацією реального середовища. Окреслено перспективи використання AR/VR у освітньому процесі та у системі підготовки спортсменів-початківців. Підкреслено роль цифрових технологій у формуванні нової освітньої парадигми, орієнтованої на адаптивність, доступність і персоніфіковане навчання.
The features of the use of these technologies in the educational process aimed at developing motor skills, improving coordination and motivation of students are analyzed. The effects of increasing the interest of students through interactive feedback and immersion in training conditions with imitation of the real environment are highlighted.The effects of increasing student interest due to interactive feedback and immersion in training conditions with imitation of the real environment are highlighted. The prospects for using AR/VR in the educational process and in the training system for novice athletes are outlined. The role of digital technologies in the formation of a new educational paradigm focused on adaptability, accessibility and personalized learning is emphasized.
The features of the use of these technologies in the educational process aimed at developing motor skills, improving coordination and motivation of students are analyzed. The effects of increasing the interest of students through interactive feedback and immersion in training conditions with imitation of the real environment are highlighted.The effects of increasing student interest due to interactive feedback and immersion in training conditions with imitation of the real environment are highlighted. The prospects for using AR/VR in the educational process and in the training system for novice athletes are outlined. The role of digital technologies in the formation of a new educational paradigm focused on adaptability, accessibility and personalized learning is emphasized.
Опис
Ключові слова
віртуальна реальність, доповнена реальність, фізичне виховання, інновації, інтерактивне навчання, освітні технології, virtual reality, augmented reality, physical education, innovation, interactive learning, educational technologies
Бібліографічний опис
Перспективи впровадження віртуальної та доповненої реальності у фізичне виховання здобувачів освіти / М. А. Ярмоленко, О. О. Яковенко, С. О. Строганов, І. А. Лут, В. Пінчук // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / за ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 9 (196). – С. 224-227.
