Публікація: Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови
Вантажиться...
Дата
Автори
Ішутіна, О. Є.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність вимірювання соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога в межах лінгвометодичного моніторингу, визначено його теоретико-методичні засади та проаналізовано переважні методи реалізації.
In this paper the necessity of measuring of the socio-cultural competence of the prospective native language teachers within linguomethodological monitoring is justified; theoretical and methodological principles of monitoring are defined and the principal methods of implementation are analyzed
In this paper the necessity of measuring of the socio-cultural competence of the prospective native language teachers within linguomethodological monitoring is justified; theoretical and methodological principles of monitoring are defined and the principal methods of implementation are analyzed
Опис
Ключові слова
методи моніторингу, компетентність, соціокультурна компетентність учителя-філолога, структура соціокультурної компетентності, лінгвометодичний моніторинг, критерії моніторингу, monitoring criteria, methods of monitoring, competence, socio-cultural competence of the native language teacher, structure of socio-cultural competence, linguomethodological monitoring
Бібліографічний опис
Ішутіна, О. Є. Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 62-67.
