Публікація: Методика використання електронних додатків до підручників фізики в основній школі
Вантажиться...
Дата
Автори
Мисловська, Світлана Костянтинівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертацію присвячено розробці методики застосування нового навчально методичного комплексу, який поєднує традиційний підручник з фізики з електронним додатком до нього (на прикладі навчального матеріалу курсу фізики основної школи). Таке поєднання традиційної навчальної книги з електронним додатком дидактично збільшує можливості традиційного підручника, оскільки доповнює та ілюструє навчальний матеріал, викладений у підручнику. Запропоновано методику використання електронних додатків у системі з підручником на уроках фізики різних типів та при самостійній роботі учнів основної школи (розділи “Тиск газів і рідин”, “Електричні явища”, “Електромагнітні явища”). Результатами педагогічного експерименту доведено, що комплексне використання розробленого електронного додатку та традиційного підручника у відповідності до створеної методики, сприяє формуванню стійкого пізнавального інтересу як головного мотиву пізнавальної діяльності й підвищує якість засвоєння учнями знань з фізики.
This dissertation is devoted to the methodology of applying a new methodological studyingcomplex, which combines the traditional Physics textbook with a Multimedia addition to it (an example of study material for Physics at Secondary School). This combination of a traditional textbook with Multimedia addition gives an opportunity to open up, add and illustrate studying materials, which are given in the textbook. These are the proposed methodological recommendations for using Multimedia additions in a system with a textbook in different types of lessons of Physics and during self-training of students at year 7-8 (parts: “Pressure of gases and liquids”, “Electrical Theory”, “Electromagnetic Theory”). It is thus shown that using Multimedia additions and the textbook together favours the appearance of steady interest as a main motivation of learning and increases the quality of learning as shown by the student’s knowledge of Physics.
This dissertation is devoted to the methodology of applying a new methodological studyingcomplex, which combines the traditional Physics textbook with a Multimedia addition to it (an example of study material for Physics at Secondary School). This combination of a traditional textbook with Multimedia addition gives an opportunity to open up, add and illustrate studying materials, which are given in the textbook. These are the proposed methodological recommendations for using Multimedia additions in a system with a textbook in different types of lessons of Physics and during self-training of students at year 7-8 (parts: “Pressure of gases and liquids”, “Electrical Theory”, “Electromagnetic Theory”). It is thus shown that using Multimedia additions and the textbook together favours the appearance of steady interest as a main motivation of learning and increases the quality of learning as shown by the student’s knowledge of Physics.
Опис
Ключові слова
електронний додаток, навчально-методичний комплекс, підручник з фізики, методика використання, пізнавальний інтерес, мотивація навчання, якість засвоєння знань, Multimedia addition, studying-methodological complex, Physics textbook, methodological recommendations, learning interest, motivation of study and quality of learning knowledge
Бібліографічний опис
Мисловська, Світлана Костянтинівна. Методика використання електронних додатків до підручників фізики в основній школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – Теорія і методика навчання фізики / Мисловська Світлана Костянтинівна ; наук. керівник Касянова Ганна Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2007. – 260 с.
