Публікація:
Стимулювання комунікативності підлітків в позакласній роботі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Петько, Людмила Василівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Кривий Ріг : КДПУ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The article is discovered understanding of „communicative” of teenager’s personality and its stimulation in process of touristic activity in the educational process in the comprehensive school.
В статье рассматривается процесс стимулирования коммуникативности подростков в процессе туристско-краеведческой деятельности.
У статті розглядається процес стимулювання комунікативності підлітків у позакласній роботі.

Опис

1. Кондрашова Л.В. Підготовка майбутніх педагогів до спілкування // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. наук. пр. – Кривий Ріг: КДПУ, 2005. – Вип.12. – С. 3-10. 2. Соколова И. Формирование у школьников коллективистского типа поведения // Воспитание школьников. − 1983. − №5. − С.17-21. 3. Кацнельсон Л.Д. Формирование общественной активности подростков в условиях школы полного дня: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 − Л., 1980. − 210 с.

Ключові слова

teenager, communicative, social-communicative activity, vital self-definition, touristic activity, initiative, responsibility, productivity, performances, system of orientations, коммуникативность, инициативность, подростки, социально-коммуникативная активность, туристско-краеведческая деятельность, комунікативність, ініціативність, підлітки, соціально-комунікативна активність, туристсько-краєзнавча діяльність

Бібліографічний опис

Петько Л.В. Стимулювання комунікативності підлітків в позакласній роботі / Л.В.Петько // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг : КДПУ, 2007. – Вип. 19. – C. 264–273. Pet'ko L.V. Stymuljuvannja komunikatyvnosti pidlitkiv v pozaklasnij roboti [Stimulation of teenagers’ communicative in out-of-school activities] / L.V.Pet'ko // Pedagogika vyshhoi' ta seredn'oi' shkoly. – Kryvyj Rig : KDPU, 2007. – Vyp. 19. – C. 264–273.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By