Публікація:
Суперечності гуманітарної науки : до методології вирішення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Андрущенко, Віктор Петрович

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Педагогічна преса

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті аналізуються можливості інтерпретації в навчальних предметах суперечностей (своєрідних антиномій наукового пізнання), що виникають як різноспрямоване трактування подій, явищ, процесів у системі наукового пізнання різних народів і культур європейського простору освіти. Звертаючись до методології Канта – Гегеля, автор стверджує, що їх «примирення» (а тому й формування толерантного сприйняття студентами) можливе тільки за умови подання як істин, обґрунтованих у системі науки різних народів і культур через зіставлення як суперечностей, які мають однакове право на існування і мають сприйматися з розумінням і повагою.

Опис

Ключові слова

людина, пізнання, суперечність, антиномія, розуміння

Бібліографічний опис

Андрущенко, В. Суперечності гуманітарної науки : до методології вирішення / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 5-8.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By