Публікація: Складові професійної характеристики соціального педагога
Вантажиться...
Дата
Автори
Пожидаєва, О. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті здійснено порівняльний аналіз наукових підходів до визначення поняття “соціальний педагог”, зазначено сфери професійної діяльності соціального педагога, розкрито складові професійної характеристики.
В статье выполнен сравнительный анализ научных подходов к определению понятия “социальный педагог”, отмечены сферы профессиональной деятельности социального педагога, раскрыты составляющие профессиональной характеристики.
In the article the comparative analysis of scientific approaches to define the term “social pedagogue” is done, social pedagogue’s professional activity areas are noted, components of professional features are discovered.
В статье выполнен сравнительный анализ научных подходов к определению понятия “социальный педагог”, отмечены сферы профессиональной деятельности социального педагога, раскрыты составляющие профессиональной характеристики.
In the article the comparative analysis of scientific approaches to define the term “social pedagogue” is done, social pedagogue’s professional activity areas are noted, components of professional features are discovered.
Опис
Ключові слова
соціальний педагог, сфери професійної діяльності соціального педагога, професійна характеристика соціального педагога, професійні знання та вміння соціального педагога, социальный педагог, сферы профессиональной деятельности социального педагога, профессиональная характеристика социального педагога, профессиональные знания и умения социального педагога, social pedagogue, social pedagogue’s professional activity areas, professional feature of social pedagogue, professional knowledge and skills of social pedagogue
Бібліографічний опис
Пожидаєва, О. В. Складові професійної характеристики соціального педагога / О. В. Пожидаєва // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. - 2014. - N 1/2. - С. 66-72.
