Публікація:
Мігранти у суспільстві: культурно-освітній аналіз української реальності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кісла, Ганна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

CESESP

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Соціальна та освітня інтеграція іммігрантів є проблемою для всіх країн, у соціальному просторі яких відбуваються міграційні процеси. Прибуття іммігрантів з різними етнічними, расовими та релігійними ознаками створює труднощі у сфері освіти, оскільки саме освіта забезпечує знання, форми відносин і є важливим засобом соціальної інтеграції. У тих суспільствах, де є іммігранти, школи повинні пропонувати освітні програми та послуги, що відповідають особливим потребам іммігрантів. Освіта для іммігрантів повинна включати ряд функцій, що допомагатимуть їм подолати дистанцію у навколишньому середовищі, культурні та мовні бар'єри, соціальну ізоляцію.
Social and educational integration of immigrants is a problem for all countries, which are a social space for migration processes. The arrival of immigrants with different ethnic, racial and religious characteristics creates difficulties for the education sector, because education provides knowledge, forms of relationships and acts as an important means of social integration. In those societies where there are immigrants, schools should offer well programs and services that are tailored to the specific needs of immigrants. Education for immigrants should include a number of functions that help them overcome educational distances, cultural and language barriers, social isolation.

Опис

Ключові слова

іммігранти, інтеграція, імміграційні процеси, освітні програми, освітні потреби, immigrants, integration, immigration processes, educational programs, educational needs

Бібліографічний опис

Кісла, Г. Мігранти у суспільстві : культурно-освітній аналіз української реальності / Г. Кісла // Евалюація : наукові, освітні, соціальні проекти / Редактори : В. Євтух, Л. Корпоровіч, М. Руісс, Л. Рутка. – Київ : CESESP, 2017. – Вип. 3. – С. 24-41.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By