Публікація: Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано
Вантажиться...
Дата
Автори
Чжан Лей
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У дисертації досліджувалась проблема формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики (у т. ч. іноземних). Здійснено методологічний аналіз наукової літератури з визначеної проблеми; розкрито зміст і сутність й надане власне трактування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики; обґрунтовано феноменологічний науковий напрям, визначено науково-теоретичні підходи, принципові положення та адекватні педагогічні умови, які обумовили виокремлення структурних компонентів (усвідомлено-мотиваційний, сугестивноемоційний, інтелектуально-творча активність, музично-пізнавальна зацікавленість, особистісно музично-адаптаційний, самостійно-продуктивний).
The thesis examines a problem of formation of cognitive initiative future music teacher (including the student from other country) in the piano training process. Done theoretical and methodological analysis of the literature on a particular problem; revealed the essence of cognitive initiative of future music teacher based on theoretical characteristics of meaning the concept of "cognitive initiative" and present soft-meaning of "music-cognitive initiative"; defined scientific approaches, principles, influential factors that caused the separation of structural components (realizing-motivational, suggestive-emotional, cognitive and creative activity, music-cognitive interesting, personality music-adaptation, self-productive).
The thesis examines a problem of formation of cognitive initiative future music teacher (including the student from other country) in the piano training process. Done theoretical and methodological analysis of the literature on a particular problem; revealed the essence of cognitive initiative of future music teacher based on theoretical characteristics of meaning the concept of "cognitive initiative" and present soft-meaning of "music-cognitive initiative"; defined scientific approaches, principles, influential factors that caused the separation of structural components (realizing-motivational, suggestive-emotional, cognitive and creative activity, music-cognitive interesting, personality music-adaptation, self-productive).
Опис
Ключові слова
музично-пізнавальна ініціатива, філософсько-культурологічний контекст, музична освіта, поетапна методика, music-cognitive initiative, psychological-cultural context, music education, special methodic
Бібліографічний опис
Чжан Лей. Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Чжан Лей ; наук. керівник Демидова Марина Григорівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Київ, 2015. – 230 с.
