Публікація: Трансдисциплинарные основания инноваций в образовани
Вантажиться...
Дата
Автори
Гребенщикова, Елена
Киященко, Лариса
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В статье раскрываются основные подходы к феномену трансдисциплинарности, рассматриваются основные трактовки, выявляется его
эвристический потенциал в решении сложных проблем, стоящих перед
образованием. Особое внимание уделено стратегиям трансдисциплинарности в становлении новой образовательной парадигмы, трансформации
этоса науки и развитию новых размерностей «триплекса инноватики».
В статті розкриваються основні підходи до феномену трансдисциплінарності, розглядаються основні трактування, виявляється його евристичний потенціал у вирішенні складних проблем, що стоять перед освітою. Особливу увагу приділено стратегіям трансдисциплінарності у становленні нової освітньої парадигми, трансформації етосу науки і розвитку нових розмірностей «триплекса інноватики».
The article describes the main approaches to the phenomenon of transdisciplinarity, discusses the main interpretations, reveals its heuristic potential in addressing the complex issues facing education. Particular attention is given to strategies transdisciplinarity in establishing a new educational paradigm, transforming the ethos of science and the development of new dimensions «triplex innovation».
В статті розкриваються основні підходи до феномену трансдисциплінарності, розглядаються основні трактування, виявляється його евристичний потенціал у вирішенні складних проблем, що стоять перед освітою. Особливу увагу приділено стратегіям трансдисциплінарності у становленні нової освітньої парадигми, трансформації етосу науки і розвитку нових розмірностей «триплекса інноватики».
The article describes the main approaches to the phenomenon of transdisciplinarity, discusses the main interpretations, reveals its heuristic potential in addressing the complex issues facing education. Particular attention is given to strategies transdisciplinarity in establishing a new educational paradigm, transforming the ethos of science and the development of new dimensions «triplex innovation».
Опис
Ключові слова
трансдисциплинарность, образование, инноватика, трансдисциплінарність, освіта, інноватика, transdisciplinarity, education, innovation
Бібліографічний опис
Елена Гребенщикова Трансдисциплинарные основания инноваций в образовани / Гребенщикова Елена, Киященко Лариса // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2013. № 1 (12) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2013. – C. 210-223
