Публікація: Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
Нечипорук, Любов Іванівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичне обґрунтування понять ноосферна свідомість, ноосферне моральне мислення, ноосферна діяльність, ноосферна освітня парадигма тощо. Визначено критерії когнітивного, афективного та діяльнісного компонентів моральної культури старшокласників в контексті ноосферної освіти. Обґрунтовано ефективність засобів ноосферної освіти (основ герменевтики, феноменології, акмеології, аутогностики, мистецтва, інформаційного
середовища, діалогу культур, соціокультурної діяльності та ін., виділено соціальнопедагогічні засади виховання моральної культури старшокласників. Ефективність методики теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, визначено рекомендації щодо організації процесу виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти.
The theoretical substantiation of conception of noosphere consciousness, noospfere moral thinking, noosphere activity, noosphere educational paradigm, etc. was researched in this thesis. It was determined the criterions of cognitive affective and active components. Of senior pupils moral culture in context of noosphere education. Ihe efficacy ways of noosphere education basis of germenevtika, fenomenologiya, akmenologiya, autognostia, arts, information surrounding, cultural dialogue, social cultural activity were proved, іt was emphasized social pedagogical foundations of education senior pupils moral culture. Organizational technological modal became the social pedagogical providing process of education moral culture on noosphere base as integrity unity of aim, principles, content (in the context of cognitive, affective and active components), functioning (means, phycological mechanism), organization (social pedagogical conditions) and result.
The theoretical substantiation of conception of noosphere consciousness, noospfere moral thinking, noosphere activity, noosphere educational paradigm, etc. was researched in this thesis. It was determined the criterions of cognitive affective and active components. Of senior pupils moral culture in context of noosphere education. Ihe efficacy ways of noosphere education basis of germenevtika, fenomenologiya, akmenologiya, autognostia, arts, information surrounding, cultural dialogue, social cultural activity were proved, іt was emphasized social pedagogical foundations of education senior pupils moral culture. Organizational technological modal became the social pedagogical providing process of education moral culture on noosphere base as integrity unity of aim, principles, content (in the context of cognitive, affective and active components), functioning (means, phycological mechanism), organization (social pedagogical conditions) and result.
Опис
Ключові слова
ноосферна освіта, засоби ноосферної освіти, ноосферне моральне мислення, моральна культура особистості, моральна діяльність, соціокультурна діяльність, ноосферна діяльність, життєтворчість, moral culture of personality, noosphere education, means of noosphere education, noosphere moral thinking, moral activity, noosphere activity, vital creation
Бібліографічний опис
Нечипорук, Любов Іванівна. Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Нечипорук Любов Іванівна ; наук. керівник Карпенчук Світлана Григорівна ; М-во освіти і науки України, Рівненський держ. гум. ун-т, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Рівне, 2009. – 265 с.
