Публікація:
Спеціальна професійна компетентність фахівців, які здійснюють соціально-педагогічну підтримку дітей з обмеженими можливостями

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Тесленко, В. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядається питання формування спеціальної професійної компетентності фахівців, які здійснюють соціально-педагогічну підтримку дітей з обмеженими можливостями. Розкривається загальна логіка реалізації змісту спеціальної професійної компетентності фахівців даного напрямку роботи. Пропонується створення відповідної цілісної функціональної моделі, у якій визначаються системні компоненти спеціальної професійної компетентності, підсистемні компоненти впливу на спеціальну професійну компетентність та фази управління цим процесом. У кінці аналізу зроблені відповідні висновки.
В статье рассматривается вопрос формирования специальной профессиональной компетентности специалистов, осуществляющих социально-педагогическую поддержку детей с ограниченными возможностями, раскрывается общая логика реализации содержания специальной профессиональной компетентности специалистов данного направления работы. Предлагается создание соответствующей целостной функциональной модели, в которой определяются системные компоненты специальной профессиональной компетентности, подсистемные компоненты влияния на специальную профессиональную компетентность и фазы управления этим процессом. В конце анализа сделаны соответствующие выводы.
The article deals with the issue of the formation of special professional competence of specialists carrying out social and pedagogical support for children with disabilities. The general logic of realization of the content of the special professional competence of specialists in this field of work is revealed. It is proposed to create an appropriate holistic functional model in which system components of special professional competence, subsystem components of influence on special professional competence and phases of management of this process are determined. At the end of the analysis, the relevant conclusions were drawn.

Опис

Ключові слова

спеціальна компетентність, діти з обмеженими можливостями, моделювання, функції, компоненти, гуманістичний підхід, професіоналізм, етика взаємин, самовдосконалення, перепідготовка, специальная компетентность, дети с ограниченными возможностями, моделирование, функции, компоненты, гуманистический подход, профессионализм, этика взаимоотношений, самосовершенствование, переподготовка, special competence, children with disabilities, modeling, functions, components, humanistic approach, professionalism, ethics of relationships, self-improvement, retraining

Бібліографічний опис

Тесленко, В. В. Спеціальна професійна компетентність фахівців, які здійснюють соціально-педагогічну підтримку дітей з обмеженими можливостями / В. В. Тесленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 101-107.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By