Публікація:
Етнічний контекст споживацької поведінки: філософсько-антропологічний аналіз

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сюсель, Юлія Володимирівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Національний інститут стратегічних досліджень

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті здійснено філософське осмислення сутності етнічного споживання як світоглядно-антропологічного феномену на основі комунікативної дії між різними етнічними спільнотами. Виявлено, що світоглядно-антропологічні особливості етнічної споживацької поведінки людини визначаються: а) ментальним профілем етносоціальної спільноти, б) етнічною ідентифікацією людини, в) статусно-рольовим фасадом (функцією) споживача.
The article provides a philosophical understanding of the essence of ethnic consumption as ideologica and anthropological phenomenon based on a communicative action between different ethnic communities. It was revealed that the particularities of the ideologica and anthropological ethnic consumer behavior of human are determined by: a) mental profile of ethno-social community, b) ethnic identity of human, c) status and role facade (function) of consumer.

Опис

Ключові слова

споживацька поведінка, етнічне буття людини, етноантропологія, етнічне споживання, ментальний профіль, consumer behavior, ethnic being of human, etnoantropology, ethnic consumer, mental profile

Бібліографічний опис

Сюсель Ю. В. Етнічний контекст споживацької поведінки : філософсько-антропологічний аналіз / Ю. В. Сюсель // Стратегічні пріоритети. Серія : Філософія. – № 1 (38). – К. : Національний інститут стратегічних досліджень, 2016. – С. 95-100

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By