Публікація:
Сутність поняття «Індивідуальна освітня траєкторія»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Осипова, Т. Ю.
Руденко, Т. Б.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті проаналізовано підходи сучасних науковців до сутності поняття «індивідуальна освітня траєкторія»; доведено, що важливим завданням вищого педагогічного навчального закладу є підготовка майбутніх учителів до розробки і впровадження в навчально-виховний процес індивідуальних освітніх траєкторій учнів; з’ясовано, що значну роль у підготовці майбутніх учителів до такої діяльності, а також у процесі розробки власних індивідуальних освітніх траєкторій відіграє педагог-наставник.
The article analyzes modern scholars’ approaches to the essence of the notion “individual educational trajectory”; it is proved that the important task of higher pedagogical educational establishment is future teachers’ preparation for the development and introduction of pupils’ individual educational trajectories into the educative process; it’s found out that a tutor plays a significant role in future teachers‘ preparation for such activity and also in the process of developing own individual educational trajectories

Опис

Ключові слова

індивідуальна освітня траєкторі, підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін, освітнє середовище, педагог-наставник, individual educational trajectory, preparation of future teachers of humanities, educational environment, tutor

Бібліографічний опис

Осипова, Т. Ю. Сутність поняття «Індивідуальна освітня траєкторія» / Т. Ю. Осипова, Т. Б. Руденко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 29-32.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By