Публікація:
Interactive approaches for education through web - based methodological platform

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Harizanov, Kr. V.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

This paper presents an approach concerning the application of the Internet platform in training students acquire teaching qualifications Teacher of Mathematics, Informatics and IT. The approach is linked to the implementation of several active method through which students develop lessons, work files and didactic materials. Develop their knowledge and skills in individual and group tasks, they probed various assumptions, opinions and ideas related to the presentation of educational content. In the author’s platform published at web-palatform.info realized major opportunities for synchronous and asynchronous training, supporting the learning process. Presented are a few images from the app and shared some of the future plans for the development of the platform.
Стаття показує підхід, пов’язаний з додатком web-платформи в навчанні студентів – майбутніх вчителів математики, інформатики та інформаційних технологій. Підхід пов’язаний з використанням активних методів, за допомогою яких студенти створюють уроки. Показано можливості розвивати здатність працювати індивідуально і в групі. Платформа опублікована на web-palatform.info. Там реалізовані можливості синхронного і асинхронного навчання.

Опис

Ключові слова

education, math, informatics, IT, e-learning, навчання, математика, інформатика, інформаційні технології, електронне навчання

Бібліографічний опис

Harizanov, Kr. V. Interactive approaches for education through web - based methodological platform / Kr. V. Harizanov // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 18. - С. 210-216.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By