Публікація: Планування і організація попереднього контролю результатів навчання при вивченні курсу математики в коледжах
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Білянін, Г. І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Педагогічна діагностика являє собою сукупність методів вимірювання та оцінювання кількісних та якісних показників успішності навчання. Ці методи спрямовані на оптимізацію навчального процесу, диференціацію осіб, які навчаються, та на вдосконалення змісту навчання. Педагогічне оцінювання може бути формуючим (попереднє і поточне) та форматуючим (підсумковим). Формуюче оцінювання часто називають оцінювання для навчання.
Педагогическая диагностика представляет собой совокупность методов измерения и оценки количественных и качественных показателей успеваемости. Эти методы направлены на оптимизацию учебного процесса, дифференциацию лиц, обучающихся и на совершенствование содержания обучения. Педагогическое оценивание может быть формирующим (предварительное и текущее) и форматировании (итоговым). Формирующее оценивание часто называют оценивания для обучения.
Educational diagnostics is a collection of methods for measuring and evaluating quantitative and qualitative indicators of success of training. These methods are aimed at optimizing the learning process, differentiation persons enrolled, and to improve training content. Teacher evaluation may be formative (previous and current) and formatting (final). Fomative evaluation is often called assessment for learning.
Педагогическая диагностика представляет собой совокупность методов измерения и оценки количественных и качественных показателей успеваемости. Эти методы направлены на оптимизацию учебного процесса, дифференциацию лиц, обучающихся и на совершенствование содержания обучения. Педагогическое оценивание может быть формирующим (предварительное и текущее) и форматировании (итоговым). Формирующее оценивание часто называют оценивания для обучения.
Educational diagnostics is a collection of methods for measuring and evaluating quantitative and qualitative indicators of success of training. These methods are aimed at optimizing the learning process, differentiation persons enrolled, and to improve training content. Teacher evaluation may be formative (previous and current) and formatting (final). Fomative evaluation is often called assessment for learning.
Опис
Ключові слова
коледж, колледж, college, педагогічна діагностика, педагогическая диагностика, educational diagnostics, оптимізація навчального процесу, оптимизация учебного процесса, optimizing the learning process
Бібліографічний опис
Білянін, Г. І. Планування і організація попереднього контролю результатів навчання при вивченні курсу математики в коледжах / Г. І. Білянін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 52-58.
