Публікація:
Особа як об’єкт філософсько-освітнього вчення Софії Русової

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Фролова, О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво "Майстер-клас"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті аналізується проблема особи, що виступає об’єктом філософсько педагогічного вчення С. Русової. Простежується підхід моделювання кін цевого результату — сформованої особистості — запропонуваний С. Русовою. Також обґрунтовується положення про те, що розроблені С. Русовою освіт ньо філософські питання особи, були новаторськими на рубежі ХІХ- ХХ ст., а в деяких аспектах не втра тили свою значущість і для сьогодення.
The article analyses the problem of personality in Sofia Rusova’s philo sophical and pedagogical study. Rusova’s approach to modeling of the ultimate goal — developed personality — is examined in the article. It is argued that Sofia Rusova’s educational and philosophical views on personality were innovative at the threshold of the XIX–XX th centuries and still of great importance today.

Опис

Ключові слова

особа, філософсько-освітнє вчення Софії Русової, personality, Sofia Rusova’s philo

Бібліографічний опис

Фролова О. Особа як об’єкт філософсько-освітнього вчення Софії Русової / О. Фролова // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 162-170

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By