Публікація:
Філософія освіти С. Балея

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гончаренко, Ольга

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглядаються філософсько-педагогічні ідеї С. Балея, специфіка яких виявляється у залученні людини до процесу самопізнання та самотворення, інтерпретації освіти як діалогу особистості з реальністю, актуалізації функцій фасилітатора для педагога. Ці висновки підштовхують авторку до перегляду усталеного підходу у трактуванні сучасною педагогікою освіти та її суб’єктів. Окреслюються перспективи їх нового розуміння.
Рассматриваются философско-педагогические идеи С. Балея, специфика которых оказывается в привлечении человека к процессу самопознания и самотворения, интерпретации образования как диалога личности с реальностью, актуализации функций фасилитатора для педагога. Эти выводы подталкивают автора к пересмотру устоявшегося подхода в трактовке современной педагогикой образования и его субъектов. Очерчиваются перспективы их нового понимания.
The author examines S. Baley’s philosophical and pedagogical ideas. She marked out his main positions: involving personality to the process of self-cognition and selfcreation, interpretation of education as a personal dialogue with reality, actualization of the facilitator’s functions for teachers. These conclusions are the bases for reviewing the well-established approach in modern pedagogy to interpretation of education and its subjects. The perspectives of a new understanding are outlined.

Опис

Ключові слова

С. Балей, освіта, педагог, С. Балей, образование, педагог, S. Baley, education, edacator

Бібліографічний опис

Ольга Гончаренко Філософія освіти С. Балея / Гончаренко Ольга // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 168-181

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By