Публікація: Основні принципи роботи психолога‐консультанта щодо формування психогігієнічної позиції сучасного вчителя
Вантажиться...
Дата
Автори
Кузьменко, Ю. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті висвітлюються два можливих шляхи формування психогігієнічної позиції вчителя: під дією соціально-психологічних чинників навколишнього середовища та як результат спрямованого впливу психолога- консультанта. Розглядаються можливості використання різних психологічних підходів та методик щодо сприяння виробленню основних позицій душевного здоров’я сучасного вчителя. Обумовлюється доцільність та рівень ефективності різних методів у роботі практичного психолога.
In the article two possibilities of the process of formation of psychohygienic position of teacher under the activity of the psychosocial factors are distinguished as a results of the sensible influence of the psychologist-consultant. Different possibilities of using the various methods of forming of mental health of the modern teachers are considered.
In the article two possibilities of the process of formation of psychohygienic position of teacher under the activity of the psychosocial factors are distinguished as a results of the sensible influence of the psychologist-consultant. Different possibilities of using the various methods of forming of mental health of the modern teachers are considered.
Опис
Ключові слова
психогігієнічна позиція сучасного вчителя, прямий вплив, опосередкований вплив психолога-консультанта, psychohygienic position of modern teachers, direct influence, indirect influence of the psychologist-consultant
Бібліографічний опис
Кузьменко Ю. В. Основні принципи роботи психолога‐консультанта щодо формування психогігієнічної позиції сучасного вчителя / Ю. В. Кузьменко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 9 : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 64-71
