Публікація: Enhancing language proficiency in non-philological students using interactive online linguistic courses
Вантажиться...
Дата
Автори
Vynohradova, Yuliia
Dyiak, Olena
Shevchuk, Svitlana
Havryliuk, Oksana
Hlushchyk, Serhii
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Amazonia Investiga
Анотація
The relevance of the research is determined by Ukraine’s European integration educational development strategy. This outlined concept of progress highlights the importance of increasing speech competence among higher education learners, including those in non-philological specialities. The article aims to analyse the impact of online courses as an innovative tool for forming speech competence in studying linguistic disciplines by learners of non-philological specialities. The research methods used include online diagnostics of speech competence level, experimental research, assessment of result dynamics, and analysis of the effectiveness of interactive online platforms. The research mainly focused on studying the potential of interactive online courses in forming speech competence. It has been proven that using digital educational platforms in educational programmes allows for enforcing the teaching process of linguistic disciplines at a high professional level, stimulating aspects of motivation and effectiveness in forming speech competence. The research determined that implementing innovative approaches in educational programmes allows learners to acquire practical skills through active interaction with various non-standard methods and forms of work. The article demonstrates that innovative methods of teaching linguistic disciplines in educational programmes have the potential to form an effective learning environment, ensuring a significant improvement in the quality of education.
Актуальність дослідження зумовлена євроінтеграційною стратегією розвитку освіти України. Окреслена концепція прогресу підкреслює важливість підвищення мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти, зокрема нефілологічних спеціальностей. Мета статті - проаналізувати вплив онлайн-курсів як інноваційного інструменту формування мовленнєвої компетентності при вивченні лінгвістичних дисциплін студентами нефілологічних спеціальностей. Методи дослідження включають онлайн-діагностику рівня сформованості мовленнєвої компетентності, експериментальне дослідження, оцінку динаміки результатів, аналіз ефективності інтерактивних онлайн-платформ. У дослідженні основна увага була зосереджена на вивченні потенціалу інтерактивних онлайн-курсів у формуванні мовленнєвої компетентності. Доведено, що використання цифрових освітніх платформ в освітніх програмах дозволяє забезпечити процес викладання лінгвістичних дисциплін на високому професійному рівні, стимулюючи аспекти мотивації та результативності у формуванні мовленнєвої компетентності. У результаті дослідження визначено, що впровадження інноваційних підходів в освітні програми дозволяє студентам набувати практичних навичок через активну взаємодію з різними нестандартними методами та формами роботи.
Актуальність дослідження зумовлена євроінтеграційною стратегією розвитку освіти України. Окреслена концепція прогресу підкреслює важливість підвищення мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти, зокрема нефілологічних спеціальностей. Мета статті - проаналізувати вплив онлайн-курсів як інноваційного інструменту формування мовленнєвої компетентності при вивченні лінгвістичних дисциплін студентами нефілологічних спеціальностей. Методи дослідження включають онлайн-діагностику рівня сформованості мовленнєвої компетентності, експериментальне дослідження, оцінку динаміки результатів, аналіз ефективності інтерактивних онлайн-платформ. У дослідженні основна увага була зосереджена на вивченні потенціалу інтерактивних онлайн-курсів у формуванні мовленнєвої компетентності. Доведено, що використання цифрових освітніх платформ в освітніх програмах дозволяє забезпечити процес викладання лінгвістичних дисциплін на високому професійному рівні, стимулюючи аспекти мотивації та результативності у формуванні мовленнєвої компетентності. У результаті дослідження визначено, що впровадження інноваційних підходів в освітні програми дозволяє студентам набувати практичних навичок через активну взаємодію з різними нестандартними методами та формами роботи.
Опис
Ключові слова
digitalisation, interactive technologies, educational platform, integration, online courses, діджиталізація, інтерактивні технології, освітня платформа, інтеграція, онлайн-курси
Бібліографічний опис
Enhancing language proficiency in non-philological students using interactive online linguistic courses / Yu. Vynohradova, O. Dyiak, S. Shevchuk, O. Havryliuk, S. Hlushchyk // Amazonia Investiga. - Jul 2024. - Volume 13, Issue 79. - P. 82-91.
