Публікація:
Тренінг як засіб формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кочкурова, О. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядається сутність тренінгу як засобу формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики з погляду психолого-педагогічної науки.
В статье рассматривается сущность тренинга как способа формирования профессиональной идентичности будущих учителей музыки с позиции психолого-педагогической науки.
The article examins the essence of training as the way of forming the future music teachers‘ professional identity from the position of psychological-pedagogical science.

Опис

Ключові слова

активні методи групової діяльності, соціально-психологічний тренінг, професійна ідентичність майбутніх педагогів, активные методы групповой деятельности, социально-психологический тренинг, профессиональная идентичность будущих педагогов, active methods of group activity, social-psychological training, future teachers’ professional identity

Бібліографічний опис

Кочкурова О. В. Тренінг як засіб формування професійної ідентичності майбутніх вчителів музики / О. В. Кочкурова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 68-72.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By