Публікація: Соціальне виховання: від витоків до сучасного контексту
Вантажиться...
Файли
Дата
2018
Автори
Бех, Іван Дмитрович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
В статті аналізується історичний шлях розвитку соціального виховання як
непересічного явища у системі «суспільство – людина»: від витоків до
сучасності; дається характеристика виховної парадигми, яка базується на
провідних вищих механізмів свідомості і особистісної свідомості, яка спрямована на виховання духовної особистості як суб’єкта вільного і відповідального вчинку, детермінованого певного духовного цінністю. Акцентується, що лише парадигма спрямованого розвивального виховання спроможна створити умови, за яких молоді люди поєднуватимуть високий інтелект з істинною духовністю і життєвою активністю, не зважаючи на специфіку в суспільстві глобальних ринкових відносин.
Social education : is from sources to the modern context. In the article the historical way of development of social education is analysed as the outstanding phenomenon in the system "society is a man" : from sources to contemporaneity; description of educator paradigm, that is based on leading higher mechanisms of consciousness and personality consciousness, that is sent to education of spiritual personality as a subject of the free and responsible act determined certain spiritual a value, is given. Accented, that only the paradigm of the directed developing education is able to create terms at that young people will combine a high intellect with veritable spirituality and vital activity, not having regard to a specific in society of global market relations.
Social education : is from sources to the modern context. In the article the historical way of development of social education is analysed as the outstanding phenomenon in the system "society is a man" : from sources to contemporaneity; description of educator paradigm, that is based on leading higher mechanisms of consciousness and personality consciousness, that is sent to education of spiritual personality as a subject of the free and responsible act determined certain spiritual a value, is given. Accented, that only the paradigm of the directed developing education is able to create terms at that young people will combine a high intellect with veritable spirituality and vital activity, not having regard to a specific in society of global market relations.
Опис
Ключові слова
соціальне виховання, виховна парадигма, виховання духовної особистості, парадигма спрямованого розвивального виховання, social education, educator paradigm, education of spiritual personality, paradigm of the directed developing education
Бібліографічний опис
Бех, І. Д. Соціальне виховання: від витоків до сучасного контексту / І. Д. Бех // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 3-8.
