Публікація:
Методи навчання як чинник удосконалення самостійності учнів (історичний аспект)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Вайло, К. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті досліджено історію шкільництва у 20-х роках ХХ століття, проаналізовано розвиток методів у досліджуваний період та визначено їх роль для самостійної діяльності учнів у школі.
В статье исследовано историю школы в 20-х годах ХХ века, проанализировано развитие методов обучения в исследуемый период и определено их роль для самостоятельной деятельности учеников в школе.
The current article investigates the history of the school on 20-th of the XX century, analyses the development of teaching methods in the examining period and determinates their role for the independent activity of the schoolchildren.

Опис

Ключові слова

метод навчання, самостійна діяльність, навчання, учні, роль, метод обучения, самостоятельная деятельность, обучение, ученики, teaching method, the independent activity, role, teaching, schoolchildren

Бібліографічний опис

Вайло, К. М. Методи навчання як чинник удосконалення самостійності учнів (історичний аспект) [Текст] / К. М. Вайло // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 47-53.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By