Публікація: Методи навчання як чинник удосконалення самостійності учнів (історичний аспект)
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Вайло, К. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті досліджено історію шкільництва у 20-х роках ХХ століття, проаналізовано
розвиток методів у досліджуваний період та визначено їх роль для самостійної діяльності
учнів у школі.
В статье исследовано историю школы в 20-х годах ХХ века, проанализировано развитие методов обучения в исследуемый период и определено их роль для самостоятельной деятельности учеников в школе.
The current article investigates the history of the school on 20-th of the XX century, analyses the development of teaching methods in the examining period and determinates their role for the independent activity of the schoolchildren.
В статье исследовано историю школы в 20-х годах ХХ века, проанализировано развитие методов обучения в исследуемый период и определено их роль для самостоятельной деятельности учеников в школе.
The current article investigates the history of the school on 20-th of the XX century, analyses the development of teaching methods in the examining period and determinates their role for the independent activity of the schoolchildren.
Опис
Ключові слова
метод навчання, самостійна діяльність, навчання, учні, роль, метод обучения, самостоятельная деятельность, обучение, ученики, teaching method, the independent activity, role, teaching, schoolchildren
Бібліографічний опис
Вайло, К. М. Методи навчання як чинник удосконалення самостійності учнів (історичний аспект) [Текст] / К. М. Вайло // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 47-53.
