Публікація:
Мотиваційно-комунікативна структура реклами: створення, редагування, ціннісна дія

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Марків, Олександра Тимофіївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

София : «Бял ГРАД-БГ» ООД

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Марків, О. Т. Мотиваційно-комунікативна структура реклами : створення, редагування, ціннісна дія / О. Т. Марків // Материали за 10-а международна научна практична конференция «Бъдещите изследвания - 2014», 17-25 февруари, 2014. - София : «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2014. - Том 32 : Психология и социология. − С. 59-62.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By