Публікація:
Інтеграція реального та віртуального навчального фізичного експерименту в старшій школі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сальник, Ірина Володимирівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації вперше запропоновано теоретичні та методичні засади інтеграції реального та віртуального навчального фізичного експерименту в старшій школі на основі синергетичного підходу. Вперше запропоновано напрями практичної реалізації синергетичних принципів у контексті функціонування освітньої системи. Визначено освітні можливості інтеграції реальної та віртуальної складових навчального фізичного експерименту, які реалізуються через запровадження методичних прийомів, що сприяють посиленню ролі емпіричної складової в пізнавальній діяльності учнів. Запропоновано функціональну модель та методичну систему навчального фізичного експерименту старшої школи на основі інтеграції реальної та віртуальної його складових та з урахуванням вимог синергетичного підходу в освіті для забезпечення єдності теоретичного та емпіричного в процесі формування цілісної системи знань.
The theoretical and methodical foundations of integration of real and virtual physics learning experiment at senior school based on synergistic approach have been proposed for the first time. The directions of practical realization of synergistic principles in the context of the functioning of the education system have been proposed for the first time. Educational opportunities of the integration of real and virtual components of physics learning experiment which realize through the implementation of methodical receptions that contribute strengthening the role of empirical component in the cognitive activity of students have been determined. The functional model and methodical system of physics learning experiment at senior school based on the integration of real and virtual components with the requirements of synergistic approach in education for providing the unity of theoretical and empirical in the formation of integrated knowledge system has been proposed.

Опис

Ключові слова

старша профільна школа, навчальний фізичний експеримент, віртуально орієнтоване навчальне середовище, синергетичний підхід у навчанні, інтеграція реального та віртуального у фізичному експерименті, навчально-методичний комплекс, функціональна модель навчального фізичного експерименту, методична система навчального фізичного експерименту, senior profile school, physics learning experiment, virtual oriented learning environment, synergetic approach in education, integration of real and virtual in physics experiment, functional model of physics learning experiment, methodical system of physics learning experiment, learning methodical complex

Бібліографічний опис

Сальник, Ірина Володимирівна. Інтеграція реального та віртуального навчального фізичного експерименту в старшій школі : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Сальник Ірина Володимирівна ; наук. консультант Величко Степан Петрович ; Міністерство освіти і науки України, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кіровоград, 2016. - 490 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By