Публікація: Методичні засади інтеграції навчання технічних дисциплін і фізики в професійно-технічних навчальних закладах
Вантажиться...
Дата
Автори
Дейнека, Олена Миколаївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У дисертаційній роботі всебічно і ґрунтовно розглянуто проблеми і методи впровадження інтегрованого навчання технічних дисциплін і фізики у процесі підготовки фахівців середньої ланки техніко-технологічної галузі.
The thesis contains comprehensively and thoroughly analysis of problems and methods during introduction the integrated teaching of technical disciplines and physics in the course of staff preparation for middle ranking of technical and technological branch.
The thesis contains comprehensively and thoroughly analysis of problems and methods during introduction the integrated teaching of technical disciplines and physics in the course of staff preparation for middle ranking of technical and technological branch.
Опис
Ключові слова
інтеграція, технічні дисципліни, фізика, інтегроване навчання, методичні засади, структурно-тематична змістовна схема, загальна схема планування інтегрованого уроку, фахівець середньої ланки техніко-технологічної галузі, заклад професійної (професійно-технічної) освіти, integration, technical disciplines, physics, integrated teaching, methodical bases, structural-thematic content scheme, general planning scheme of integrated lesson, middle-level specialist in technical and technological branch, vocational education institution
Бібліографічний опис
Дейнека, Олена Миколаївна. Методичні засади інтеграції навчання технічних дисциплін і фізики в професійно-технічних навчальних закладах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Дейнека Олена Миколаївна ; наук. керівник Касперський Анатолій Володимирович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 351 с.
