Публікація:
Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX - на початку XXI ст.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Дем’яненко, Наталія Миколаївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідей «Освіта дорослого населення» та «Освіта впродовж життя» здійснено на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949 — 2010 рр. (фонди ООН НБУ імені В. І. Вернадського). Рівень реалізації проблеми в Україні висвітлено в контексті інтеграції до світового освітнього простору.
International experience and development of logical and systematic analyses of the ideas «Adult Education» and «Longlife Education» has been produced on the basis of UNESCO documentaries (1949 — 2010) taken from UN materials at National Library of Ukraine named after V. I. Vemadsky. The level of problem realization in Ukraine has been shown in the context of word education integration.
Логико-системный анализ международного опыта и перспектив развития идей «Образование взрослых» и «Образование в течение всей жизни» осуществлен на основе доку-ментальной базы ЮНЕСКО в период 1949 - 2010 гг. (фонды ООН НБУ имени В. И. Вернадского). Уровень реализации проблеми в Украине освещен в контексте интеграции в мировое образовательное пространство.

Опис

Ключові слова

освіта дорослого населення, освіта протягом життя, освіта для всіх, неперервна освіта, андрагогіка, герагогіка

Бібліографічний опис

Дем’яненко, Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX - на початку XXI ст. / Н. Дем’яненко // Вища освіта України. – 2011. – № 2. – С. 59-65.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By