Публікація:
Особистісна спрямованість фахової підготовки вчителя музики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Горбенко, С.С.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються шляхи, організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя музики на засадах особистісно орієнтованого навчання, характеризуються принципи та якості педагога, що необхідні для нової організації змісту навчального процесу.
В статье освещаются пути, организационно-педагогыческие условия подготовки учителя музыки на основе личностно ориентированного обучения, охарактеризованы принципы и качества педагога, необходимые для новой организации содержания учебного процесса.
The article the ways in organizational and pedagogical conditions of the teachers of music on the basis of personality-oriented education, characterized as a teacher and principled that are necessary for the new content of the educational process.

Опис

Ключові слова

особистісно орієнтоване навчання, гуманізація, креативність, суб‘єкт-суб‘єктна взаємодія, індивідуалізація, діалог, personality-oriented education, humanistic relations, cooperation, dialogue, self education, professional self realization, personal experience, activity approach

Бібліографічний опис

Горбенко С.С. Особистісна спрямованість фахової підготовки вчителя музики / С. С. Горбенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : сборник научных трудов / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 13 (23). - C. 99-103.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By