Публікація:
Психологічний стан очікування результатів оцінювання знань студентами юридичних факультетів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Русіна, Н. Г.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

На розвиток позитивної мотивації у студентів юридичних факультетів при вивченні курсу “Сучасні інформаційні технології” повинна впливати сукупність методів, які використовує викладач у своїй роботі. В свою чергу, мотивація досягнень оцінювання результатів знань студентів буде залежати від зусиль, які вони вкладають у своє навчання самостійно.
На развитие положительной мотивации у студентов юридических факультетов при изучении курса “Современные информационные технологии” должна влиять совокупность методов, которые использует преподаватель в своей работе. В свою очередь, мотивация достижений оценки результатов знаний студентов будет зависеть от усилий, которые они вкладывают в свое обучение самостоятельно.
On the development of positive motivation for law students in the study course “Modern information technology” affects aggregate methods used by lecturer in their work. In turn, the achievement motivation of student assessment results will depend on the effort that he puts into its studies self.

Опис

Ключові слова

інформаційні технології, мотивація, очікування результатів знань, діагностичне тестування, контроль студентів, информационные технологии, мотивация, ожидания результатов знаний, диагностическое тестирование, контроль студентов, information technology, motivation, waiting for the results of knowledge, diagnostic testing, monitoring students

Бібліографічний опис

Русіна, Н. Г. Психологічний стан очікування результатів оцінювання знань студентами юридичних факультетів / Н. Г. Русіна // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – 2012. – № 3-4. – С. 134-146.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By