Публікація: Лекція у вищій школі України другої половини ХІХ – початку ХХ ст.
Вантажиться...
Дата
Автори
Кравченко, Ірина Миколаївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуалізовано історичний досвід організації лекції як форми і методу навчання у вищій школі України другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Проаналізовано різні погляди педагогів, учених, громадських діячів на значення і місце лекції в навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів зазначеного періоду. Визначено переваги та недоліки лекції як форми і методу навчання.
Different views of pedagogues, scientists, community leaders with regard to role and place of lectures in education and training process of high schools of the above mentioned period of time have been analyzed. Both strengths and weaknesses of lectures as a form and method of training have been identified.
Different views of pedagogues, scientists, community leaders with regard to role and place of lectures in education and training process of high schools of the above mentioned period of time have been analyzed. Both strengths and weaknesses of lectures as a form and method of training have been identified.
Опис
Ключові слова
лекція, лекційний метод, метод навчання, форма організації навчання, вища школа, lecture, lecture as a method, form of organization of teaching process, high school
Бібліографічний опис
Кравченко І. М. Лекція у вищій школі України другої половини ХІХ – початку ХХ ст. / І. М. Кравченко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 31, Том IX (51) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». - Київ : Гнозис, 2013. - С. 320-326.
