Публікація: Професійна спрямованість навчання математики як інтеграційна основа фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей
Вантажиться...
Дата
Автори
Ковальчук, Майя Борисівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У дисертації вперше науково обґрунтовано теоретичні і методичні засади професійної спрямованості навчання математики як інтеграційної основи фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей, розроблено концепцію та здійснено моделювання системи забезпечення професійної спрямованості навчання математики як інтеграційної основи фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей, виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які передбачають ефективне впровадження змодельованої системи. Розроблені навчально-методичні матеріали можуть бути використані для складання навчальних планів і освітніх програм, під час написання навчальних посібників і методичних рекомендацій для використання у процесі фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей. Матеріали дисертаційного дослідження слугуватимуть підґрунтям для подальших наукових розвідок з досліджуваної проблеми.
Scientifically justified theoretical and methodical principles of professional orientation of teaching mathematics as an integration basis of professional training of the student of the engineering specialties , the concept is developed and the modeling of system of providing professional orientation of teaching mathematics as an integration basis of professional training of engineering students giving the effective implementation of the simulated system is revealed in the dissertation for the first time. The developed educational and methodical materials can be used for drawing up a curricula and educational programs, during writing the textbooks and methodical recommendations for the use in the course of professional preparation of students of engineering specialties. The materials of the dissertation will serve as a basis for further scientific intelligence on the research problem.
Scientifically justified theoretical and methodical principles of professional orientation of teaching mathematics as an integration basis of professional training of the student of the engineering specialties , the concept is developed and the modeling of system of providing professional orientation of teaching mathematics as an integration basis of professional training of engineering students giving the effective implementation of the simulated system is revealed in the dissertation for the first time. The developed educational and methodical materials can be used for drawing up a curricula and educational programs, during writing the textbooks and methodical recommendations for the use in the course of professional preparation of students of engineering specialties. The materials of the dissertation will serve as a basis for further scientific intelligence on the research problem.
Опис
Ключові слова
професійне спрямування, професійне спрямування навчання математики, заклади вищої технічної освіти, професійна підготовка, фахова підготовка, інтеграційна основа, інженерні спеціальності, алгоритм, алгоритмічний припис, алгоритмічна діяльність, алгоритмічне мислення, алгоритмічні вміння, professional direction, professional direction of teaching mathematics, institutions of higher technical education, professional training, integration basis, engineering specialties, algorithm, algorithmic prescription, algorithmic activity, algorithmic thinking, algorithmic skills
Бібліографічний опис
Ковальчук, Майя Борисівна. Професійна спрямованість навчання математики як інтеграційна основа фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Ковальчук Майя Борисівна ; наук. консультант Працьовитий Микола Вікторович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 584 с.
