Публікація:
Проблема цілісного сприйняття особистості студента у контексті соціокультурного середовища ВНЗ: соціальнофілософський аспект

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Микола Лукашевич
Володимир Рябченко

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті на основі критичного аналізу біологізаторської концепції, соціологізаторського підходу та біосоціальної концепції щодо інтерпретації феномена людини зроблено обґрунтування і зміщено акценти на сприйняття особистості людини як біопсихосоціальної цілісності. Це створює теоретичне підґрунтя для системного підходу у забезпеченні соціалізації особистості студента через соціокультурне середовище вищого навчального закладу.
В статье на основе критического анализа биологизаторской концепции, социологизаторского подхода и биосоциальной концепции относительно интерпретации феномена человека обоснованы и смещены акценты на восприятие личности как биопсихосоциальной ценности. Это создает теоретическую основу для системного подхода в обеспечении социализации личности студента через социокультурную среду высшего учебного заведения.
The biological conceptions, sociological approach, biological and social conceptions of person were reconsidered from the critical point of view in the given paper. The accent was displaced on the personality?s perception as biological and psychosocial value. This position is qualified as the theoretical base for system approach to providing of student socialization in the context of higher educational establishment?s social and cultural sphere.

Опис

Ключові слова

біологізаторська концепція, феномен людини, особистість, биологизаторская концепция, феномен человека, личность, biological conceptions, human phenomenon, personality

Бібліографічний опис

Микола Лукашевич Проблема цілісного сприйняття особистості студента у контексті соціокультурного середовища ВНЗ: соціальнофілософський аспект / Лукашевич Микола, Рябченко Володимир // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 259-265

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By