Публікація:
К проблеме проектирования учебника для взрослых

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Лушин, П. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуті концептуальні засади проектування підручника з практичної психології для дорослих. Автор виходить з того, що такий підручник повинен відповідати змісту поняття "самовчитель", що дозволяє дорослому задіювати до процесу учіння власну особистість та накопичений досвід, а педагогові – недирективно реалізовувати спланований навчальний та розвивальний зміст. Самовчитель проектується з врахуванням принципу малої структурованості навчального контенту. Діяльністьпедагогареалізуєтьсявтермінахособистісно-орієнтованогопідходу.
The article deals with the analysis of the conceptual grounds for designing a textbook for adults. The author assumes that the textbook must correspond to the concept a self-help manual which allows the subjects to involve their own personality andaccumulated experience into the process of their studies. The teacher using it may as well have a free choice for realizing her pedagogic priorities. The self-help textbook is designed so as to present the learning material in a low structured and ambiguous way which is a precondition for person-oriented approach in learning

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Лушин, П. В. К проблеме проектирования учебника для взрослых / П. В. Лушин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 43 (67). - C. 32-37.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By