Публікація: Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми самостійності в навчальній діяльності
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Бондар, Л. А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті презентуються результати історико-педагогічного аналізу становлення проблеми самостійності в навчальній діяльності, розглянуто методологічні проблеми щодо організації самостійної роботи студентів.
В статье презентуються результаты историко-педагогического анализа становления проблемы самостоятельности в учебной деятельности, рассмотрены методологические проблемы относительно организации самостоятельной работы студентов.
The historical and didactical analysis becoming the problem of independence in educational activity is done in this article. The methodological problems of architecture of self-maintained work of the students are surveyed here.
В статье презентуються результаты историко-педагогического анализа становления проблемы самостоятельности в учебной деятельности, рассмотрены методологические проблемы относительно организации самостоятельной работы студентов.
The historical and didactical analysis becoming the problem of independence in educational activity is done in this article. The methodological problems of architecture of self-maintained work of the students are surveyed here.
Опис
Ключові слова
студент, самостійність, історія, філософія, студент, самостоятельность, история, философия, the student, independence, history, philosophy
Бібліографічний опис
Бондар Л. А. Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми самостійності в навчальній діяльності / Л. А. Бондар // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 21-26.
