Публікація: Методика формування темпо-ритмічних виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано
Вантажиться...
Дата
Автори
Вей Сімін
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У дослідженні актуалізовано проблему підвищення якості фортепіанної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва через формування темпо-ритмічних виконавських умінь. Представлено музично-педагогічну проекцію культурологічної парадигми часово-просторового континууму художньої творчості на музичну педагогіку та виконавство. Крізь призму онтологічного, художньо-гносеологічного та психологічно-творчого аспектів часово-просторового континууму музичного мистецтва побудовано компонентну структуру темпо-ритмічних виконавських умінь та методику їх формування в процесі навчання гри на фортепіано майбутніх учителів музичного мистецтва.
The research brought into focus the problem of improving the quality of future musical art teachers’ piano training by means of developing the tempo and rhythmic performance skills. It presents the musical and pedagogical projection of the culture-study paradigm of the artistic creativity’s tempo and space continuum on music pedagogy and performing. Through the prism of ontological, artistic, epistemological and psychological, creative aspects of the time and space continuum of musical art, a component structure of the tempo and rhythmic performance skills and the methods of their developing in the process of teaching future musical art teachers playing the piano was constructed.
The research brought into focus the problem of improving the quality of future musical art teachers’ piano training by means of developing the tempo and rhythmic performance skills. It presents the musical and pedagogical projection of the culture-study paradigm of the artistic creativity’s tempo and space continuum on music pedagogy and performing. Through the prism of ontological, artistic, epistemological and psychological, creative aspects of the time and space continuum of musical art, a component structure of the tempo and rhythmic performance skills and the methods of their developing in the process of teaching future musical art teachers playing the piano was constructed.
Опис
Ключові слова
часово-просторовий континуум, ритмічні здібності, темпоритм, музичний час, почуття музичного часу, темпо-ритмічні виконавські уміння, фортепіанна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва, time and space continuum, rhythmic abilities, tempo-rhythm, musical time, sense of musical time, tempo and rhythmic performance skills, piano training of future musical art teachers
Бібліографічний опис
Вей Сімін. Методика формування темпо-ритмічних виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Вей Сімін ; наук. керівник Реброва Олена Євгенівна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2017. - 231 с.
