Публікація:
Впровадження моніторингу якості освіти як об'єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів з використанням інформаційних технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Прінько, С. І.
Якименко, Л. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Основною соціальною вимогою українського суспільства є потреба якості шкільної освіти. З огляду на це, на сьогодні існує проблема у вдосконаленні нинішнього визначення ефективності діяльності навчальних закладів та впровадженні нових механізмів оцінювання. У статті йдеться про досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації та здійсненні моніторингу якості освіти на регіональному рівні.
The main social demand of Ukrainian society is the requirement of the grade of schooling. Regard to this, it is the problem to improve the current determination of the effectiveness of activity o f the educational institutions and the introduction o f the new evaluation mechanism. The article deals with the experience o f using the informational and communicational technologies in organization and implementation o f monitoring the grade o f schooling on the regional level.

Опис

Ключові слова

моніторинг, освітня система, інформаційно-комунікаційні технології, тестування, monitoring, educational system, the informational and communicational technologies, testing

Бібліографічний опис

Прінько, С. І. Впровадження моніторингу якості освіти як об'єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів з використанням інформаційних технологій / С. І. Прінько, Л. В. Якименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 172-176.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By