Публікація:
Розвиток професійного мислення в процесі організованої діяльності студентів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шайда, О. Г.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті представлені основні підходи й концептуальні позиції розвитку професійного мислення студентів – майбутніх учителів гуманітарного профілю. Розглянуто специфіку професійного розвитку студентів в умовах застосування активних психотехнологій навчання, спрямованих на активізацію особистісних ресурсів, стимулювання творчої активності, розвиток професійного мислення.
В статье представлены основные подходы и концептуальные позиции развития профессионального мышления студентов – будущих учителей гуманитарного профиля. Рассмотрена специфика профессионального развития студентов в условиях применения активных психотехнологий обучения, направленных на активизацию личностных ресурсов, стимулирования творческой активности, развитие профессионального мышления.

Опис

Ключові слова

професійний розвиток, професійне мислення, психотехнології, профессиональное развитие, профессиональное мышление, психотехнологии

Бібліографічний опис

Шайда О. Г. Розвиток професійного мислення в процесі організованої діяльності студентів / О. Г. Шайда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки : збірник наукових праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск 40 (64). – С. 334-339.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By