Публікація:
Використання освітніх вимірювань в системах моніторингу якості освіти: виклики та застереження

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Ковальчук, Ю. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В Україні назріла нагальна необхідність створення цілісних та ефективних систем моніторингу якості освіти, заснованих на передових положеннях та методах теорії освітніх вимірювань. В статті розглядаються деякі труднощі та застереження, які можуть виникнути на шляху створення та застосуванні подібних моніторингових програм.
In Ukraine, there is an urgent need for coherent and effective systems o f monitoring the education quality, based on the best provisions and methods of the theory of educational measurement. This article discusses some of the difficulties and caveats to come in the way of development and application of such monitoring programs.

Опис

Ключові слова

моніторинг якості освіти, вибірковий метод, блочно-матричний дизайн тестів, теорія тестів IRT, маргінальний метод оцінювання параметрів тестових завдань та осіб, monitoring the quality o f education, the sampling method the block-matrix test design, Item Response Theory, marginal estimating ofparameters o f test items and individuals

Бібліографічний опис

Ковальчук, Ю. О. Використання освітніх вимірювань в системах моніторингу якості освіти : виклики та застереження / Ю. О. Ковальчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 77-81.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By