Публікація:
Завдання відкритої форми як досвід і перспектива тесту ЗНО з історії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Святокум, О. Є.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті проаналізовано можливість і доцільність повернення до тесту зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з історії завдань відкритої форми. Спираючись на досвід проведення стандартизованих тестувань з історії у Польщі та Росії, автор робить висновок про те, що включення до тесту з історії відкритих завдань збільшує довіру суспільства до результатів тестування і сприяє підвищенню якості шкільної історичної освіти.
The article analyzes possibility and advisability of réintroduction of the open-ended questions into the External Independent Testing (EIT) history test. Based on the experience of the standardized testing performance in Poland and Russia the author concludes that introduction o f the open-ended questions into the history test increases society’s trust in the testing results and benefits the quality o f school history education.

Опис

Ключові слова

зовнішнє незалежне тестування, Національна система моніторингу якості освіти, тест, тестові завдання відкритого типу, шкільна історична освіта, External Independent Testing, national education quality system, test, open-ended question, school history education

Бібліографічний опис

Святокум, О. Є. Завдання відкритої форми як досвід і перспектива тесту ЗНО з історії / О. Є. Святокум // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 186-191.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By