Публікація:
Особливості інтерпретації історії в класичній українській філософсько-освітній думці

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шакун, Н.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво "Майстер-клас"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті аналізується тлумачення історії в українській філософсько освітній думці XVII– XIX ст. з урахуванням тенденцій класичної пара дигми європейської культури. Автор вважає, що вітчизняна філософсько освітня думка класичної доби Модерну в цілому не відрізнялася від західно -європейських підходів, проте мала свої особливості. Специфіка тлумачення історії в Україні класичної доби, на думку автора, полягає в урахуванні хаотично безладних процесів і подій, в той час як у західноєвропейській філософській думці вагому роль відігравали механіко прогресистський та циклічний підходи.
The article presents an analysis of the interpretation of history by the Ukrainian philosophical and educational thought of the 17–19 th century, taking into consideration the tendencies of the classical paradigm of the European culture. The author considers that Ukrainian philosophical and educational thought of the Modern ages did not differ from the Western European approaches though had its own peculiarities. In author's opinion, the interpre tation of history in Ukraine of the Classical period lied in a registration of the chaotic and messy processes and events, when Western European thought was paying much attention to the mechanic and progressive and also cyclic approaches.

Опис

Ключові слова

інтерпритація історії, філософсько-освітня думка, pecularities of history, philosophical and educational thought

Бібліографічний опис

Шакун Н. Особливості інтерпретації історії в класичній українській філософсько-освітній думці / Н. Шакун // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №1. - С. 229-238

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By