Публікація: Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Староста, В.І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається проблема алгоритмічних та евристичних підходів застосування навчальних завдань у контексті професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів.
В статье рассматривается проблема алгоритмических и эвристических подходов применения учебных заданий в контексте профессионально-педагогической подготовки будущих учителей.
In article the problem of algorithmic and heuristic approaches of application of educational tasks in a context of is professional-pedagogical preparation of the future teachers is considered.
В статье рассматривается проблема алгоритмических и эвристических подходов применения учебных заданий в контексте профессионально-педагогической подготовки будущих учителей.
In article the problem of algorithmic and heuristic approaches of application of educational tasks in a context of is professional-pedagogical preparation of the future teachers is considered.
Опис
Ключові слова
алгоритмичний підхід, евристичний підхід, навчальне завдання, алгоритмический подход, эвристический подход, учебное задание, the algorithmic approach, the heuristic approach, educational task
Бібліографічний опис
Староста В.І. Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів / В. І. Староста // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і
практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені
М.П.Драгоманова, 2011. - C. 268-272.
